
Esame vieninteliai Lietuvoje oficialūs Paramount prekinių ženklų licencijuoti partneriai, turintys teisę prekiauti autentiškais marškinėliais, džemperiais, puodeliais, gertuvėmis ir kitais produktai su ikoniškais dizainais. Visi dizainai yra kurti profesionalių Paramount komandos dizainerių, tad kiekvienas produktas – originalus, kokybiškas ir atitinkantis aukščiausius standartus.Per mus į jūsų verslą ar klientų rankas atkeliauja tokios žvaigždės kaip MTV, Krikštatėvis, Garfildas, Kempiniukas ar Šunyčiai patruliai. Tai ne tik popkultūros simboliai, bet ir puiki galimybė jūsų verslui išsiskirti – originaliomis, kokybiškomis ir oficialiai licencijuotomis dovanomis, kurios sukelia emocijas, kuria prisirišimą ir padeda palikti įsimintiną įspūdį.
Kokia nauda jūsų verslui?
- Autentiškumas ir oficialumas
Kiekvienas produktas tai originalus Paramount prekės ženklo dizainas, sukurtas profesionalių Paramount komandos dizainerių. Tai reiškia, kad jūsų verslas gauna tikrą, licencijuotą produktą, o ne kopiją. Autentiškumas sustiprins jūsų įvaizdį, nes jūsų įmonė bus matoma kaip atsakinga ir profesionali. Oficiali licencija garantuoja tikrus, saugius ir ilgai tarnaujančius produktus. - Kūrybiškos rinkodaros ir kampanijų galimybės
Galimybė kurti netikėtas akcijas, lojalumo programas, įvairias reklamines kampanijas ar renginių atributiką. Licencijuoti prekiniai ženklai leidžia kurti unikalias, temines kampanijas, įtraukti interaktyvias dovanas ar sezonines akcijas. - Išskirtinumas ir pritaikomumas
Nuo darbuotojų įkvėpimo rinkinukų iki VIP klientų dovanų – kiekvienas produktas gali būti personalizuotas jūsų poreikiams. Produktų asortimentas – marškinėliai, džemperiai, kepuraitės, medžiaginiai krepšiai, pietų dėžutės ar gertuvės – leidžia pritaikyti dovanas konkrečiai auditorijai ir sezonui.
Netikėti deriniai ir kampanijų idėjos pagal prekės ženklus
MTV
Muzika, jaunimo kultūra, energija, gatvės mada, nostalgija.

Netikėti deriniai ir idėjos verslui:
- Telekomunikacijos ir fintech paslaugos jaunimui: rinkiniai su marškinėliais, kepuraitėmis ir gertuvėmis, gali būti dovanojami už naujų paslaugų aktyvaciją.
Kampanija: „Turn the Volume Up“. Sutarties starto dovana – MTV atributika. - Sporto klubai / šokių studijos:
Kampanija: „Video killed the cardio“. Marškinėliai naujiems nariams ar mini konkursai su MTV atributika. - Audio technikos parduotuvės (ausinės, kolonėlės):
Kampanija: „Sound on, Style on“. Gali būti, kaip skatinimas pirkti – „pirk…gauk MTV marškinėlius“
Krikštatėvis (The Godfather)
Klasika, elegancija, autoritetas, minimalizmas.

Netikėti deriniai ir idėjos verslui:
- Teisės, konsultacijų įmonės:
Kampanija: „Make an offer “. Dovanoms – juodi „Krikštatėvio“ džemperiai su subtiliu logotipu + prabangus puodelis.
- Investavimo platformos / privatus bankininkystės segmentas.
Kampanija: „Classic never goes out of style“. VIP klientų rinkiniai iš kelių daiktų. - Nekilnojamojo turto brokeriai:
Kampanija „Welcome to the family“ rinkiniai naujiems namų savininkams. - Vyno / gurmanų butikai:
Kampanija: „Taste of Authority“. Pirkiniui virš X € – Krikštatėvio puodelis.
Garfildas (Garfield)
Kava, sarkazmas, „nemėgstu pirmadienių“, komfortas, tingus genialumas.

Netikėti deriniai ir idėjos verslui:
- Kavos pardavėjai:
Kampanija: „Monday Survival Kit“. Puodelis su „I’m not lazy, I’m buffering“. - Baldininkai:
Kampanija: „Nap approved“. Klientų dovanoms – atributika su Garfildu.
- Maisto pramonė, tiekėjai, restoranai, kavinės:
Kampanija: „LASA-yes!“. Užsakymo virš X € – pietų dėžutė su Garfildu
Kempiniukas (SpongeBob)
Švara, burbulai, vanduo…

Netikėti deriniai ir idėjos verslui:
- Automobilių plovyklos:
Kampanija: „Plauname kaip Bikini Bottom“
Dovanos: marškinėliai, puodeliai „More Bubbles, Less Troubles“ ir 360° UV spausdintos gertuvės su jūrų motyvais. - Baseinai, spa, vandens parkai:
Kampanija: „Hydrate & Play“. Registracijai ar abonementui – Kempiniuko gertuvė; vaikų gimtadieniai vandens parkuose – marškinėliai. - Valymo įmonės, langų plovėjai:
Kampanija: „Švara su charakteriu“. Dovanos klientams: puodeliai su šūkiu „Švariau nei Bikini Bottom burbulai“. - Dantų klinikos (vaikams)
Kampanija: „Bubble Brushing“. Po vizito – puodelis ar gertuvė, skatinanti gerti vandenį ir plautis dantis.
Šunyčiai patruliai (Paw Patrol)
Herojiškumas, saugumas, komanda, pagalba.

Netikėti deriniai ir idėjos verslui:
- Draudimo kompanijos:
Kampanija: „Saugumas – komandinis darbas“. Darbuotojų ar klientų vaikams skirta Šunyčių Patrulių atributika. - Viešasis sektorius / savivaldybės saugaus eismo akcijos.
Kampanija: „Mažieji patruliai pereinant per perėją“. Dovana pvz. kepuraitė - Veterinarijos klinikos / gyvūnų prieglaudos.
Kampanija: „Herojai gelbsti“. Paaukok – gauk Šunyčių patrulių puodelį. - Bankai (vaikų sąskaitos).
Kampanija: „Pirmieji finansų žingsniai su patruliais“. Atidarant sąskaitą – dovana vaikui su Šunyčiais Patruliais.
Tai tik keletas idėjų, parodančių, kad kiekvienas Paramount prekinis ženklas gali būti kūrybiškai pritaikytas įvairioms verslo sritims. Leiskite savo verslui spindėti kartu su šiomis ikonomis.