Ar žinojote, kad pirmą kartą 360 ° produktų sukimai buvo pristatyti „Apple Inc.“? 1994 m. „Apple“ pristatė „Quick Time“ virtualiosios realybės technologiją (QTVR). Nors „QTVR“ daugiausia dėmesio skyrė 360 ° panoramoms, tačiau jame taip pat buvo „QTVR Object Movies“ specifikacija. Tokios buvo 360 produktų fotografijos užuomazgos, bet šiandien QTVR technologija 360 ° laipsnių produktų atvaizdavimui ir pristatymams jau nebenaudojama.
Pagrindinis 360 laipsnių produktų fotografijos tikslas yra suteikti vartotojams kuo daugiau informacijos apie produktą: atskleisti jo stipriąsias savybes, perteikti produkto formą, faktūrą, tikrąsias spalvas ir realų dydį, suteikti progą apžiūrėti jį iš visų pusių ir sukurti vartotojui tokį jausmą lyg apžiūrėtų produktą gyvai fizinėje parduotuvėje.
Internetinėje erdvėje, daugelis iš mūsų, pirmiausia žiūrime į pateiktas nuotraukas, o tik vėliau pradedame ieškoti prekių ar daiktų aprašymų, todėl svarbiausias yra pirminis įspūdis (šiuo atveju virtualios produktų nuotraukos).
Kuo daugiau patrauklios informacijos perteiks produkto nuotrauka, tuo didesnio vartotojo įsitraukimo sulauksite. Daiktai nufotografuoti iš visų pusių yra būtinas ir stipriausias akcentas e- parduotuvei. Pastaraisiais metais, 360 ° gaminių fotografija virto pažangia produktų pristatymo galimybe, galinčia suteikti dar daugiau informacijos apie prekę:
– didelis produkto priartinimas (zoom) rodant jį 360 kampu;
– produkto savybių atskleidimas per animaciją, kurią taip pat galima naudoti produkto 360 atvaizdavime.
Šiais laikais, dažnu atveju 360 ° produktų peržiūros yra interaktyvios: vartotojas gali sukioti objektą kompiuterio pelės pagalba arba pirštu mobiliuosiuose įrenginiuose. Tačiau galima rasti ir neinteraktyvių peržiūrų programų, kuriose vartotojas yra tik stebėtojas. Toliau pateikiame visus populiariausius 360 laipsnių produkto atvaizdavimo tipus:
Tradiciškai atvaizduojant produktų 360 sukimą neinteraktyviai – naudojamas GIF formatas. Šiandien šį formatą vis dar galima naudoti socialiniuose tinkluose (ypač „Twitter“, „Instagram“) taip pat kai reikia nusiųsti tokį vaizdą el. paštu.

GIF animacija, 72 kadrai, 1,08 Mb svoris.

Video (mp4) produkto 360 laipsnių atvaizdavimas,
72 kadrai, svoris 277 Kb.
Didžiausias GIF animacijos pranašumas yra tas, kad visas produkto sukimas yra įterptas į vieną vaizdo failą, kuris gali būti plačiai naudojamas, bei suderinamas su daugeliu interneto naršyklių ar bet kokia kita programine įranga. Tačiau GIF formato trūkumų sąrašas yra gana reikšmingas taip pat:
• Žema GIF kokybė – nedidelis spalvų skaičius (tik 8 bitai kurie perduoda 256 pavienes spalvas, palyginti su 24 bitais kurie gali perduoti 16+ milijonų spalvų);
• Didelis failo dydis – GIF animacija nėra gerai suspausta (sukompresuota) ir jos failai yra gana dideli;
• Per žemas potencialaus kliento įsitraukimo lygis;
• Mažesnio informatyvumo 360 atvaizdavimas nei interaktyvioje versijoje, nors suteikiantis daugiau informacijos, nei statinės nuotraukos.
Taigi daugeliu atveju, yra geriau naudoti MPEG-4 / H.264 vaizdo įrašą, kuris yra geriau suspaustas nei GIF, bei atitinka GIF formato suderinamumą, o taip pat suteikia galimybę peržiūrėti interaktyviai (vartotojas gali stumdyti su pele video laiko juostą) ir leidžia peržiūrėti vaizdą jį išdidinus pilnai ekrane.
Interaktyvi 360 ° produkto peržiūros galimybė leidžia laisvai pasukti objektą pele ar pirštu (mobiliuose įrenginiuose). Taip pat galima priartinti produktą ir taip pamatyti daugiau informacijos apie jį (tai leidžia atlikti „Deep Zoom“ technologija).
72 kadrai, 360 laipsnių nuotraukos peržiūra.
Didžiausias interaktyvios peržiūros privalumas – geresnis produkto pateikimas, gilesnis ir tikslesnis jo atvaizdavimas: jūs leidžiate savo klientui „žaisti su jūsų produktu“ ir suteikiate progą geriau su juo susipažinti. „Trūkumas“ (jei tai galima pavadinti trūkumu) – pirminiame etape jums reikės šiek tiek pasiruošimo su jūsų IT žmogumi, kad sukonfigūruotumėte savo svetainę interaktyviam produktų 360 atvaizdavimui.
Tačiau tai verta padaryti! Juolab, kad šis darbas bus smulkmena, lyginant su padidėjusiais pardavimų rezultatais ir geresne patirtimi su jūsų pirkėjais.
Galimybė demonstruoti savo produktus 360 laipsnių jūsų internetinėje parduotuvėje gali sumažinti atotrūkį tarp peržiūros internete ir realios produkto apžiūros įprastoje parduotuvėje, kai galima paliesti ir pajusti produktą. Turint tokią galimybę ir turint tokį gerą turinį savo svetainėje, nauda gali būti reikšminga:
Jūsų klientai bus geriau informuoti – gaminiai/produktai, nufotografuoti 360 ° kampu, suteiks gerokai daugiau informacijos apie gaminį:
– pirkėjas lengvai pamatys svarbiausias produkto savybes, ne taip gerai matomas iš pirmo žvilgsnio, taip pat gaus daugiau vaizdinės informacijos apie gaminio/prekės formą ir medžiagas, iš kurių jis yra pagamintas.
– didins pasitikėjimą ir pagreitins sprendimą pirkti – suteikta proga apžiūrėti ir pajusti produktus internete, prilygstanti apžiūrai fizinėje parduotuvei, leidžia priimti palankesnį sprendimą prekės įsigijimui.
– retesni prekių grąžinimai – didesnis pasitikėjimas perkant produktą, vadinasi mažesnė prekės grąžinimo tikimybė – tai reiškia patenkintus ir grįžtančius klientus bei mažesnes jūsų verslo veiklos išlaidas.
– mažiau klausimų – nes „vaizdas su 360 vertas 1000 žodžių“. Niekada negali žinoti, kokias detales klientas nori žinoti apie jūsų produktą. Pateikiant kokybiškus produktų vaizdus, naudojant 360 ° nuotraukų atvaizdavimą galima sumažinti pirkėjų užduodamų klausimų skaičių.
Norint išlikti konkurencingiems – būtina suteikti pirkėjui gerą patirtį apžiūrint jūsų siūlomas prekes bei kuo ilgesniam laikui prikaustyti jo dėmesį renkantis produktą. Daiktai nufotografuoti iš visų pusių, tai kliento įtraukimas į vizualinę medžiagą ir pojūčių suteikimas, neapkraunant dideliu kiekiu teksto, kurį skaityti dažnas tingi. Vadinasi tai raktas į pirkėjų širdį, o komercinė fotografija ir nuotraukos 360 vaizdu patalpintos jūsų el. parduotuvėje – pranašumas prieš konkurentus.
Nors daiktų ir produktų 360 laipsnių nuotraukos yra labai iškalbingos, ne kiekvienam produktui jos yra tinkamos. Klausimas, į kurį turite atsakyti jūs: „ar tai bus naudinga mano klientams ir pirkėjams?“.

Šiam produktui dvi statinės nuotraukos gali suteikti daugiau informacijos nei 360 atvaizdavimas.
Produktai, prekės yra skirtingos savo paskirtimi, forma ir panaudojimu, dėl to ne kiekvienas produktas, nufotografuotas 360 ° vaizdu, suteiks pirkėjui daugiau informacijos. Įsivaizduokite pelės kilimėlį ar panašų plokščią daiktą – 360 ° vaizdas nieko nekeičia, o dvi ar trys kokybiškos statinės nuotraukos gali suteikti daugiau informacijos nei 360 virtualios nuotraukos.
Esminis 360 ° atvaizdavimo privalumas yra tiksliai perteikti gaminio formą. Kelių statinių kadrų gali nepakakti tam, kad gerai įsižiūrėtumėte ir suprastumėte kokia yra produkto forma, o 360 produkto atvaizdavimas idealiai tinka bet kuriam trimačiam daiktui ar gaminiui.
Stumdydami pelės rodyklę pažvelkite į fotelį iš visų pusių.
Pirkėjai, pirkdami internetu, negali paliesti produkto, tačiau 360 laipsnių nuotraukos ir vaizdo animacijos gali suteikti panašaus produkto lytėjimo jausmą. Tai ypač aktualu stilingiems mados gaminiams atvaizduoti, kur svarbi medžiagos struktūra, tikroviškas prisilietimas ir jausmas suformuotas per atstumą, nors jie realiai ir negali paliesti to daikto.
Tyrinėkite rankinuką ir smulkiausias jo detales, bei pajauskite jo medžiagiškumą, bei faktūrą per atstumą.
Pirkėjai, pirkdami internetu, negali paliesti produkto, tačiau 360 laipsnių nuotraukos ir vaizdo animacijos gali suteikti panašaus produkto lytėjimo jausmą. Tai ypač aktualu stilingiems mados gaminiams atvaizduoti, kur svarbi medžiagos struktūra, tikroviškas prisilietimas ir jausmas suformuotas per atstumą, nors jie realiai ir negali paliesti to daikto. Tokių produktų kategorijose yra laikrodžiai, krepšiai, batai, įvairūs aksesuarai ir drabužiai, taip pat kai kurie baldai, elektronika ir kt. Fotografuojant produktą 360 laipsnių kampu ir žaidžiant su šviesa, galima sukurti puikų rezultatą, kai atspindžių ir šešėlių pagalba sukuriamas tikrovės jausmas, pajuntamas produkto medžiagos tikrumas. Toliau visą likusį darbą atliks žmogaus smegenys – nukels į prisiminimus apie praeityje liestus panašius gaminius ir sugrąžins prisilietimo pojūtį, tarsi dabar fiziškai liestų apžiūrimą daiktą.
Visiems sudėtingesniems techniniams gaminiams, tokiems kaip elektronika, įrankiai, buitinė technika, sporto prekės, bus naudingas vienos eilės 360 ° vaizdas, taigi galima pagalvoti kaip išnaudojant atvaizdavimo galimybes, sukurti dar geresnę virtualią gaminių apžvalgą. Naudojant Hot Spot galimybę galima paryškinti norimas gaminio funkcijas, nukreipti vartotoją į specifines gaminio vietas ir leisti jam pačiam atrasti produktą.
Pažiūrėkite kiek daug produkto detalių galima atskleisti vienoje nuotraukoje naudojant Hot Spot.
Atsarginės dalys, elektroniniai ir elektriniai komponentai gali turėti paslėptų funkcijų, kurių net nesusimąstytumėte atvaizduoti statinėse nuotraukose – pvz. produkto šone ar gale paslėptas nedidelis jungiklis ar kt. Neturėdamas šios informacijos, eilinis žmogus, o gal remontą atliekantis technikas turėtų paskambinti į jūsų elektroninę parduotuvę ir išsiaiškinti visas smulkmenas, kad ir dėl jungiklio, ar jis tikrai yra toje detalėje ar ne.
Sudėtingesnių atsarginių dalių ir komponentų atvaizdavimui, vienareikšmiškai patartina visus gaminius nufotografuoti 360 ° kampu.
360 produktų fotografijos paslaugos labai naudingos jūsų verslui, tačiau tai ir papildomos išlaidos. Atsižvelgiant į turimų produktų apimtį ir paskirtą tam biudžetą, galima organizuoti nebrangų ir greitą 360 prekių fotografavimo procesą. Sklandų ir kokybišką darbą užtikrins automatinis fotografavimas tiek studijoje, tiek namuose.
Daiktų ir produktų 360 laipsnių nuotraukos jūsų internetinėje parduotuvėje patrauks vartotoją ir neabejotinai suteiks daugiau informacijos apie siūlomas prekes. Tokia produkto fotografija sumažins atotrūkį tarp virtualaus ir realaus fizinio daikto bei įtrauks vartotoją į realistinį apžiūros procesą, kuris daro didžiulę įtaka žmogaus sprendimui pirkti.

Mūsų komanda yra pasiruošusi suteikti jums aukščiausios kokybės paslaugas fotografuojant produktus bei konsultuojant, kaip efektyviai pardavimuose išnaudoti 360 produktų nuotraukas.