Kepuraitės su logotipu – prekės ženklo reklaminė erdvė, nes vasara/ruduo – metas, kai daug laiko praleidžiame lauke: renginiuose, sporto varžybose, kolektyvų šventėse ar tiesiog kasdienėje veikloje. Šiuo laikotarpiu kepuraitės tampa svarbiu stiliaus akcentu, o įmonėms tai – neįkainojama galimybė savo prekės ženklą „išnešti į gatves“ ir užtikrinti, kad jis būtų matomas daugeliui.

Personalizuota kepuraitė su logotipu ar šūkiu suteikia prekės ženklui „gyvybę“. Tai mažas, bet itin veiksmingas reklamos stendas, kurį žmogus nešioja keliaudamas ir taip skleisdmas informaciją apie jūsų įmonę, pats nesuvokdamas, kad tarnauja jūsų reklamai. Kepuraitės su logotipu itin dažnai matomos kasdieniame gyvenime – kelionės, renginiuose, gatvėse ir pan kas užtikrina nenutrūkstamą prekės ženklo sklaidą.
Tinkamai parinkta spaudos technologija leidžia tiksliai perteikti jūsų įmonės spalvas, logotipo formas ir net smulkiausias detales.

Siuvinėjimas – suteikia solidumo ir ilgaamžiškumo įspūdį, puikiai tinka logotipams su aiškiomis formomis.

Šilkografija – ryškiems, plokštiems dizainams; tinka masinei gamybai.

Termo spauda / skaitmeninė spauda – leidžia perkelti sudėtingus, spalvotus ar net fotografinius vaizdus.

3D siuvinėjimas – logotipas tampa reljefinis ir išskirtinai matomas.
Įdomu: reklaminių kepuraičių istorija

Pirmosios kepurės su logotipu reklamai pradėtos naudoti JAV XIX a. pabaigoje. Laikoma, kad vieni pirmųjų buvo beisbolo klubai – 1860 m. „Brooklyn Excelsiors“ komanda dėvėjo kepuraites su komandos emblema.

Verslo pasaulis kepuraites „atrado“ XX a. pradžioje, kai sporto renginių rėmėjai pradėjo dovanoti sirgaliams kepuraites su įmonės pavadinimu. Tai buvo pigus ir labai efektyvus būdas pasiekti didelę auditoriją.

„Trucker cap“ fenomenas gimė 1970-aisiais, kai JAV kaimo prekių parduotuvės pradėjo nemokamai dalinti tinklines kepuraites su savo logotipais sunkvežimių vairuotojams. Jos išpopuliarėjo taip stipriai, kad tapo masinės kultūros dalimi.
Tyrimai rodo, kad kepuraitės su logotipu yra viena efektyviausių reklamos formų tarp verslo dovanų – net iki 85 % žmonių tokį aksesuarą dėvi viešai, taip nuolat rodydami prekės ženklą kitiems.
Įdomus faktas: daugiau nei pusė visų kepuraičių su spauda pasaulyje, šiandien yra užsakomos ne sporto klubams, o įmonėms, kurios jas naudoja kaip marketingo priemonę.
Spalvos ir įmonės identitetas
Kepuraitės spalva – tai ne tik estetinė detalė, bet ir galingas komunikacijos įrankis. Tinkamai parinktos spalvos gali stiprinti prekės ženklo atpažįstamumą, sukelti teigiamas emocijas ir net formuoti tam tikrą įvaizdį apie jūsų įmonę.
Spalvų psichologija reklamoje:

Raudona – energija, aistra, veiksmas. Puikiai tinka sporto, maisto ar pramogų sritims, kur reikia atkreipti dėmesį ir skatinti aktyvumą.
Mėlyna – patikimumas, ramybė, profesionalumas. Dažnai naudojama finansų, technologijų, medicinos sektoriuose.
Žalia – natūralumas, tvarumas, sveikata. Idealu ekologiškiems prekių ženklams, gamtos ar sveikatingumo projektams.
Geltona/oranžinė – optimizmas, kūrybiškumas, šiluma. Tinka kelionių, vaikų prekių, maitinimo paslaugų reklamai.
Juoda – prabanga, solidumas, minimalizmas. Puikiai dera su aukštos klasės prekių ženklais.
Balta – švara, paprastumas, modernumas. Naudojama kaip neutrali, bet elegantiška reklamos bazė.
Kaip pasirinkti spalvas pagal įmonės identitetą:

Jei jūsų logotipas jau turi ryškias spalvas – kepuraitės gali būti neutralios (juoda, balta, pilka), kad logotipas išsiskirtų.
Jei logotipas subtilus – kepuraitės spalva gali tapti pagrindiniu dėmesio traukos elementu.
Ryškios spalvos (raudona, oranžinė, geltona) užtikrina, kad reklama bus matoma iš tolo – tai ypač efektyvu masiniuose renginiuose.
Tamsios ir sodrios spalvos (tamsiai mėlyna, juoda, bordo) kuria solidų ir profesionalų įvaizdį – jos tinka oficialiems įmonių renginiams ar verslo dovanoms aukštesniam klientų segmentui.
Tinkamai parinkta spalva ne tik dera prie jūsų prekės ženklo, bet ir siunčia pasąmoninę žinutę apie jūsų vertybes, nuotaiką bei požiūrį į klientą ar darbuotoją.
Ką verta žinoti apie kepuraičių tipus
Kepuraitės gali atrodyti paprastas aksesuaras, tačiau jų tipai skiriasi ne tik dizainu, bet ir paskirtimi, patogumu bei įvaizdžio formavimu, o tinkamas modelis gali sustiprinti reklaminį efektą.
Populiariausi kepuraičių tipai:

Snapback – plokščias snapelis, tiesus kirpimas ir reguliuojamas plastikinis užsegimas gale. Modernus, jaunatviškas stilius, mėgstamas miesto mados gerbėjų.
Trucker – su tinkline nugarėle, leidžiančia galvos odai kvėpuoti.
Beisbolo tipo kepuraitės – lenktas snapelis, minkštesnė forma, patogiai priglunda prie galvos. Klasikinis, visiems tinkantis modelis.
Sportinės/techninės kepurės – pagamintos iš lengvų, drėgmę sugeriančių ar greitai džiūstančių medžiagų, dažnai su UV apsauga. Idealu bėgimui, golfui, žygiams.
Įdomūs faktai:

- Trucker kepuraitės ilgą laiką buvo laikomos kaimo vietovių atributu, bet mados industrija jas pavertė „hipsterių” ir gatvės stiliaus ikona.
- Snapback modelį itin išpopuliarino 90-ųjų hiphopo kultūra, todėl iki šiol jis asocijuojasi su jaunatviškumu ir maištinga energija.
- Beisbolo kepurės yra vienas iš nedaugelio aksesuarų, kuris niekada neišėjo iš mados nuo pat XIX a. pabaigos.
Verslo dovanos kontekste:
- Rinkitės trucker ar lengvas sportines kepures, jei dovanos bus skirtos vasaros renginiams ar aktyviam laisvalaikiui.
- Pasirinkite snapback stilių, jei taikote į jaunatvišką, miesto gyvenimo būdą mėgstančią auditoriją.
- Beisbolo tipo kepuraitės – universalus sprendimas, tinkantis beveik bet kokiai tikslinei grupei.
Kepuraitės su logotipu – tai daugiau nei aprangos detalė. Tai – matoma, naudinga ir ilgalaikė reklama, kuri keliauja kartu su jūsų klientais ar darbuotojais. Investuodami į tokias dovanas, jūs investuojate į savo prekės ženklo matomumą ir prestižą.
Norite, kad jūsų prekės ženklas būtų matomas visą vasarą ir rudenį? Pasirūpinkite personalizuotomis kepuraitėmis jau šiandien – mes pasirūpinsime kokybe, stiliumi ir spauda.
Siūlomą asortimentą galite rasti čia.
Lengviname jums paiešką ir pristatome kepuraičių TOP 10!
